Honest to god I'll break your heart, tare you to pieces, and rip you apart.

Hahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahha

Klockan är fem på morgonen! Det är ju tidigt! eller ja, nu i mitt fall, väldigt sent! Inte gått och lagt mig än, tihihi så dumt.

Varit på kusten ett par..veckor typ! Skönt.
Varit i Danmark! Det var mysigt!
Varit i mariestad det var också sweeeet. Jag har invigt hedvigs nya bäddsoffa. Episkt.

Oj, det säger liksom tickkschhhhh i mitt huvud nu, jag borde nog sova! Men en fruktansvärt rolig frågesport med gylfen höll mig vaken haha! Jag och Hedvig hade kul i alla fall. Puss.

Näh, nu ska jag sova, elin har redan åkt till jobbet för typ..en timma sen! Känns lite fel på något vis!
Det är lördag nu så, idag får det nog ske något tror jag! Satt ju hemma hela fredagen så ja, rastlösheten gnager liksom lite!

Nä, nu kallar sängen på mig!
Natti!



jag blir aldrig mer densamma , jag blir aldrig densamma som förut.


Kommentarer
Postat av: Ekkeboii

Rebell-fjortiz då!

2010-07-31 @ 09:55:44
Postat av: kledvig

du är så bedårande så att jag blir alldeles tokig!

2010-07-31 @ 15:35:20 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0