Du och jag har ingenting och vi kan inte knäcka varann, Vi måste inte hålla tankarna klara

Var ett tag sen. Ingen bryr sig ändå ha!
Allt går med en väldans fart, hinner knappt tänka längre. Så det låter jag bli!
Drog till mariestad i onsdags, piknick med alla äckliga mygg. Det var mys.
Igår drog jag och Bengan ut till övertorp(?) Att bada med gummidress är episkt om något. Rekomenderas att prova!

Har inte gått och lagt mig än, börjar kännas i kroppen nu! Men jag taggar fan! Winnerbäck ikväll jao! Åker in till stan om någon timme, sen blir det sova på tåget en och en halv timma, sen så!

Nu kommer snart bror min från stan, han har köpt fika. Det var snällt.
Hejdå!


Strimmor, jag kan ha förlorat min heder
Jag kan ha förlorat allt
Men när solen går upp är vi långt härifrån
Så jag håller huvudet kallt
--
Strimmor, ett skitigt fönster mot världen
och en vind som tar sig in
Rymden är så lockande och len inatt
och lika stark som en halva gin
Du och jag är inget vidare bra
men jag kan inte säga nej
Jag kanske rent av behöver dig


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh you anna, you're so lovely.

2010-07-17 @ 12:37:48 // URL: http://mangohead.blogg.se/
Postat av: Anonym

öhm seriöst ditt hår är typ risigt typ fult slitet;s

2010-07-17 @ 13:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0