Det är söndag, fast egentligen spelar det ingen roll...för jag har sommarlov!

Färdig med jobb. Lite trist men nu är jag laddad för ledighet !

Började sommarlovet hos Hedvig, ja vad ska man säga? Det var liksom!

Lördagen börjades i alla fall med städ! Sen åkte jag hem och chilla med mor min ett par timmar! Orkade inte riktigt göra något annat i värmen. Men senare framåt kvällen blev det böja för min del! Drack först saft hemma hos william i typ en timma sen åkte vi ut med flotten tillsammans med Erik och Gustaaaf! Det var najs. Grilla bada och bara var, lagom lördagsaktivitet!

Nu sitter jag här. Hemma med patrik, får se vad som händer i eftermiddag, nu ska jag dra mig till skuggan, suttit här i solen ett tag nu! Bye!

Okej men vi kör en toalettbild?

...


Kommentarer
Postat av: heddo

omg we're so fucking cute

2010-07-09 @ 21:40:27 // URL: http://mangohead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0